Swoją wiedzą i umiejętnościami pomagamy przy odbudowie zadaszeń kabrioletów i wykończeniu wnętrza pojazdu materiałami zgodnymi z oryginalnymi danego modelu i rocznika samochodu. Nie ograniczamy się do wymiany samych materiałów na nowe, odnawiamy każdą część składową fotela, kanapy, czy też konstrukcji zadaszenia w przypadku kabrioletu.
W przypadku samochodów produkowanych seryjnie, w dużej ilości, kożystamy z gotowych produktów niemieckich firm specjalizujących się w szyciu "miękkich" dachów gotowych do montażu na aucie. Luksusowe kabriolety produkowane przed II wojną światową lub zaraz po jej zakończeniu (np. Mercedes typ 300), były wykańczane ręcznie, co wymusza takie samo podejście do odbudowy. Aby zapewnić jak najwyższą jakość produktu i jego dopasowanie poszycia takich dachów, projektujemy i kroimy "na aucie", tworzymy próbne poszycie a po wprowadzeniu odpowiednich poprawek, szyjemy gotowy produkt.
Na rynku istnieje szereg firm oferujących gotowe do montażu dla danego modelu auta dywaniki samochodowe. Po odbudowie blacharskiej auta, zastosowaniu lepszych materiałów uszczelniających czy antykorozyjnych, podłoga czy bagażnik nieznacznie zmieniają się wymiarowo. Dla najleprzego dopasowania kroimy i obszywamy dywany na miejscu, z dopasowaniem każdego elementu. W żadnym przypadku nie korzystamy z gotowego produktu.
Tapicerstwo samochodowe to mieszanka wymierających już powoli zawodów rzemieślniczych; Tapicer, Rymarz, Kaletnik. Np. w Niemczech zawód ten posiada nazwę Autosattler (Sattler z niem. Rymarz). Obszycie wnętrza zabytkowego samochodu wymaga dużej wiedzy w zakresie projektowania wykroju, szycia maszynowego i ręcznego, modelowania oraz montażu poszytych skór. Równie ważne jest wykorzystanie odpowiednich materiałów. Na najbardziej wymagające projekty sięgamy po skóry garbowane tradycyjnymi metodami i barwione tylko powierzchniowo. Dzięki takim metodom produkcji, skóra zachowuje dużo pierwotnych cech i pozwala się znakomicie modelować.